logo

Podrobný návod na online registraci a přihlašování účastníků prostřednictvím Klientského centra

Pro koho je klientské centrum určeno

  • pro rodiče
  • pro účastníky

Postup registrace do klientského centra (online registrace)

  • Kliknutím na banner "chci se přihlásit online", se Vám v novém okně zobrazí Přihlášení, zapomenuté heslo a registrace do Klientského centra
  • Pro prvotní přihlášení je nutné se nejprve zaregistrovat, tedy vyplnit emailovou adresu, heslo, jméno, příjmení. Po vyplnění údajů klikněte na "registrovat se". Na email vám přijde automaticky vygenerovaná zpráva s potvrzením registrace. Pro správné dokončení registrace je potřeba kliknout na odkaz uvedený v e-mailu. Tento mechanismus slouží k ověření vlastnictví Vaší e-mailové adresy. Poté je možné se přihlásit.
  • Pokud se do klientského centra pomocí výše uvedeného postupu zaregistruje účastník, který již má v našem SVČ záznam v adresáři členů, jsou k jeho účtu po přihlášení automaticky připojeni všichni účastníci, kteří mají v databázi shodnou e-mailovou adresu.

Přihlášení do klientského centra (online přihlášení)

  • Vyplňte přihlašovací údaje - emailová adresa a vámi zadané heslo
  • Po úspěšném přihlášení se na úvodní stránce zobrazí přehled všech účastníků, které máte se svým účtem svázané (u nových registrací tady nebude nic). Kdykoli po kliknutí na položku nabídky "Účastníci" se zobrazí přehled účastníků, jejich přihlášek, stavu přihlášek a plateb.
  • Na stránce "Účastníci" lze zadávat nové účastníky (své děti, popř. sebe) a následně upravovat, sledovat stav přihlášek a jejich úhrady. Zde můžete aktualizovat své údaje (změna telefonního čísla, pojišťovny, ...), aniž byste museli navštívit naše SVČ.
  • Postup založení nového účastníka: klikněte na tlačítko s nápisem „NOVÝ ÚČASTNÍK“. Zde je potřeba vyplnit osobní a kontaktní údaje nového účastníka. Položky označené hvězdičkou jsou povinné. E-mail se vyplní automaticky (je to ten samý, který jste vyplnili v „Registraci“ a tedy ten, pod kterým jste se do klientského centra přihlásili). Pokud máte vyplněny všechny informace o novém účastníkovi, klikněte na tlačítko „PŘIDAT ÚČASTNÍKA“. Zobrazí se znovu stránka "Účastníci" a zelený proužek s informací, že účastník byl úspěšně založen. Takto je možné zakládat neomezený počet účastníků.
  • Opravy údajů již registrovaných účastníků: po kliknutí na položku "Účastníci" se zobrazí seznam všech účastníků, kteří jsou svázáni s vaším klientským účtem. U každého účastníka je možné kliknutím na tlačítko „upravit účastníka“ otevřít kartu účastníka a upravit zadané údaje. Tímto způsobem lze přímo v databázi SVČ editovat kontakty, bydliště apod. a udržovat tak údaje stále aktuální bez nutnosti navštěvovat pracoviště SVČ.

Přihlášení na kroužek, akci či tábor (online přihlášky)

  • V levém sloupci menu klikněte na políčo "Kroužky" (označenou symbolem hvězdička), "Akce" (označen symbolem stránky kalendáře), "Tábory" (označen symbolem kufr), dle toho, kam právě potřebujete přihlásit.
    • Následuje postup pro přihlášení do kroužku (postup přihlášení na akce či tábory je obdobný):
    • Zobrazí se výpis kroužků. V pravé části lze tyto kroužky filtrovat podle zaměření, dne konání a místa konání.
    • Klikněte na kroužek, na který chcete jednoho či více účastníků přihlásit. Zobrazí se popis kroužku a jeho základní informace. Pod těmito informacemi se zobrazí "Koho chci přihlásit" - tedy všichni mnou zadaní účastníci.
    • Vyberte, koho chcete přihlásit, a klikněte na tlačítko "Přihlásit účastníka". Je možné, že u někoho se zobrazí věta "Věk účastníka nespoňuje podmínky přihlášení". Pokud účastník podmínky pro přihlášení splňuje, zobrazí se pod ním věta "Účastníka můžete přihlásit".
    • V dalším kroku se Vám zobrazí informace o kroužku. Vyberte za jaké období budete platit, věkovou skupinu, do ostatních (jakoukoliv poznámku např. že by vám vyhovoval jiný termín, ...). Přečtěte si "Prohlášení", zde je nutné zaškrtnou políčko "Souhlasím s podmínkami". Přečtěte si postup schvalování přihlášky.
    • Klikněte na tlačítko "Přihlásit účastníka". V tuto chvíli se přihláška odeslala a čeká na schválení.
    • Na e-mail Vám přijde informace o zpracování přihlášky. Jedná se o nezávaznou přihlášku! Tuto přihlášku schvaluje oprávněný pracovník SVČ, který může stav přihlášky změnit na "přihlášen", "zamítnut" či "náhradník" - podle situace v daném kroužku. Pokud je to možné a člena lze přihlásit, odešle oprávněný pracovník závaznou přihlášku s dalšími informacemi.

Odhlášení účastníka (z kroužku, tábora, akce)

  • Pro odhlášení účastníka (z kroužku, akce či tábora) je nutné kontaktovat pracovníky SVČ a odhlášku provede pracovník SVČ.
  • V klientském centru odhlašovat nelze.

Potřebuju změnit heslo či osobní údaje

  • Vyberte poslední políčko v levém sloupci "Nastavení" (značeno symbolem ozubených koleček")
  • Objeví se vám možnost změnit své osobní údaje (jméno a příjmení) a heslo.
  • Jakoukoliv změnu je nutné potvrdit kliknutím na tlačítko "uložit".

Odhlášení z klientského centra

  • Z klientského centra se odhlásíte kliknutím na ikonu (kolečka nahoře s čárkou) vpravo nahoře.
tlačítko přihlásit online snadná registrace sleva na kroužek

Máte dotazy? Rádi Vám poradíme! Napište nám na e-mail: reditel@klubkosm.cz. Váš dotaz bude zodpovězen nejpozději do 2 pracovních dnů. Potřebujete-li rychlou odpověď volejte na telefon: 572 541 103 nebo mobil: 725 502 297