logo

Podrobný návod na online registraci a přihlašování účastníků prostřednictvím Klientského centra

Pro koho je klientské centrum určeno

  • pro rodiče
  • pro účastníky

Postup registrace do klientského centra (online registrace)

  • Kliknutím na banner vpravo "Chci se přihlásit online" se Vám v novém okně zobrazí úvodní strana Klientského centra, kde máte vpravo nahoře na výběr ze tří možností: Přihlášení, Nový účet a Obnovení hesla.
  • Pro prvotní přihlášení je nutné si nejprve vytvořit NOVÝ ÚČET. Zde vyplníte všechny údaje (heslo si volíte svoje vlastní) a kliknete na „Registrovat“. Na e-mail vám přijde automaticky vygenerovaná zpráva s potvrzením registrace. Pro správné dokončení registrace je potřeba kliknout na odkaz uvedený v e-mailu. Tento mechanismus slouží k ověření vlastnictví Vaší e-mailové adresy. Poté je možné se přihlásit.
  • Pokud se do klientského centra pomocí výše uvedeného postupu zaregistruje účastník, který již má v našem SVČ záznam v adresáři členů, jsou k jeho účtu po přihlášení automaticky připojeni všichni účastníci, kteří mají v databázi shodnou e-mailovou adresu.

Přihlášení do klientského centra (online přihlášení)

  • Vyplňte přihlašovací údaje - e-mailová adresa a vámi zadané heslo.
  • Po úspěšném přihlášení se na úvodní stránce zobrazí přehled všech účastníků, které máte se svým účtem svázané (u nových registrací tady nebude nic). Kdykoli po kliknutí na položku nabídky "Úvod" se zobrazí přehled účastníků, jejich přihlášek, stavu přihlášek a plateb.
  • Na stránce "Úvod" lze zadávat nové účastníky (své děti, popř. sebe) a následně upravovat, sledovat stav přihlášek a jejich úhrady. Zde můžete aktualizovat své údaje (změna telefonního čísla, pojišťovny,…), aniž byste museli navštívit naše SVČ (kromě rodného čísla).
  • Postup založení nového účastníka: klikněte na tlačítko s nápisem „NOVÝ ÚČASTNÍK“.
    Zde je potřeba vyplnit osobní a kontaktní údaje nového účastníka. Pokud máte vyplněny všechny informace o novém účastníkovi, klikněte na tlačítko „Uložit“. Takto je možné zakládat neomezený počet účastníků.

Přihlášení na kroužek, akci či tábor (online přihlášky)

  • V horní liště klikněte na políčko Kroužky, Akce, Tábory dle toho, kam právě potřebujete přihlásit.
    • Následuje postup pro přihlášení do kroužku (postup přihlášení na akce či tábory je obdobný):
    • Zobrazí se výpis kroužků. V pravé části lze tyto kroužky filtrovat podle zaměření, dne konání a místa konání.
    • Klikněte na kroužek, na který chcete jednoho či více účastníků přihlásit. Zobrazí se popis kroužku a jeho základní informace. Pod těmito informacemi se zobrazí seznam účastníků, které můžete přihlásit.
    • Vyberte, koho chcete přihlásit, a klikněte na červené tlačítko vpravo.
    • V dalším kroku si zvolte platební předpis dle možností a zadejte typ školy dle instrukcí. Poté kliknutím na „Pokračovat“ přejdete na kartu Údaje, kde jsou shrnuty informace o účastníkovi. Zde zkontrolujte, zda souhlasí všechny údaje. Pokud ne, je třeba je změnit u účastníka v nabídce „Úvod“. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „Pokračovat“. Na poslední kartě s názvem „Podmínky“ si přečtěte informace o nakládání s osobními údaji a zvolte jednu z možností u souhlasů se zpracováním osobních údajů. Dále si přečtěte „Prohlášení", zde je nutné zaškrtnou políčko "Souhlasím s podmínkami", a „Postup schvalování přihlášky“.
    • Klikněte na tlačítko "Přihlásit". V tuto chvíli se přihláška odeslala a čeká na schválení.
    • Na e-mail Vám přijde informace o zpracování přihlášky. Jedná se o nezávaznou přihlášku! Tuto přihlášku schvaluje oprávněný pracovník SVČ, který může stav přihlášky změnit na "přihlášen", "zamítnut" či "náhradník" - podle situace v daném kroužku. Pokud je to možné a člena lze přihlásit, odešle oprávněný pracovník závaznou přihlášku s dalšími informacemi, kterou můžete najít na stránce „Úvod“.

Odhlášení účastníka (z kroužku, tábora, akce)

  • Pro odhlášení účastníka (z kroužku, akce či tábora) je nutné kontaktovat pracovníky SVČ.
  • V klientském centru odhlašovat nelze.

Potřebuju změnit heslo či osobní údaje

  • V horní liště zvolte políčko "Nastavení".
  • Objeví se vám možnost změnit své osobní údaje (jméno a příjmení) a heslo.
  • Jakoukoliv změnu je nutné potvrdit kliknutím na červené tlačítko.

Odhlášení z klientského centra

  • Z klientského centra se odhlásíte kliknutím na ikonu „Odhlásit“ vpravo nahoře.

Zapomněli jste heslo?

  • V horní liště zvolte "Obnovení hesla".
  • Zadejte e-mailovou adresu, kterou jste uváděli při registraci, a zatrhněte, že nejste „robot“.
  • Po kliknutí na „Odeslat“ se na Vámi zadaný e-mail odešle zpráva s odkazem na obnovení hesla.
  • Navštivte svůj e-mail a otevřete si zprávu ze SVČ Klubko a klikněte na odkaz pro obnovení hesla.
  • Do zobrazeného okna napište své nové heslo a klikněte na „Uložit“.
  • Nyní se můžete přihlásit ke svému klientskému účtu s novým heslem.
tlačítko přihlásit online GDPR snadná registrace

Máte dotazy? Rádi Vám poradíme! Napište nám na e-mail: reditel@klubkosm.cz. Váš dotaz bude zodpovězen nejpozději do 2 pracovních dnů. Potřebujete-li rychlou odpověď volejte na telefon: 572 541 103 nebo mobil: 725 502 297